Haemme tiimivalmentajaa!

Music Against Drugs ry on valtakunnallisesti lasten ja nuorten terveyttä, sosiaalista hyvinvointia sekä yhteiskunnallista osallisuutta edistävä ehkäisevän päihdetyön järjestö.

Haemme tiimivalmentajaa kasvavaan organisaatioomme

Oletko leikkivä tiimipelaaja, joka innostuu ja jolla on kyky innostaa muita? Näetkö elämässä ja ihmisissä mahdollisuuksia? Onko intohimosi kokeilla ja keksiä luovalla otteella? Onko tavoitteiden asettaminen ja niiden järjestelmällinen tavoittelu sinulle luontaista? Jos tunnistit itsesi, saatat olla juuri etsimämme henkilö!

Music Against Drugs ry hakee tiimivalmentajaa Jyväskylään. Ink-tiimitoiminnan tavoitteena on edistää 18–29-vuotiaiden nuorten työelämä- ja opiskeluosallisuutta, aktiivista toimijuutta, mielenterveyttä sekä vahvistaa terveyttä edistäviä elämäntapoja. Toimintaa rahoittaa Sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Tiimivalmentajan työtehtäviin kuuluvat muun muassa seuraavat tehtävät:

• nuorten tavoitteellinen yksilövalmennus (mm. nuorten haastattelut, työhön ja opiskeluihin valmennus, terveyden ja hyvinvoinnin tukeminen, raportointi)
  • nuorten tavoitteellinen ryhmävalmennus (mm. Hyvä olo -valmennus, teemana mm. ehkäisevä päihde- ja mielenterveystyö)
  • nuorten tiimien ja nuorisojohtoisten projektien mentorointi
  • yhteisten viikkotoimintojen suunnittelu ja toiminnanohjaus
  • nuorten perehdytys toimintamalliin, järjestöön ja ehkäisevään päihdetyöhön
  • tiimitoiminnan esittely nuorille ja vierasryhmille sekä eri verkostoihin osallistuminen sovitusti
  • työyhteisön ja tiimimallin kehittäminen yhteistyössä työntekijöiden ja tiimiharjoittelijoiden kanssa
  • sosiaalisessa mediassa viestiminen toiminnan sisällöistä
  • oman työn raportointi

Tehtävään vaadittavat edellytykset:

• työkokemus nuorten ohjauksesta tai valmennuksesta
  • soveltuva koulutus
  • hyvät vuorovaikutus- ja tiimityötaidot
  • kyky innostaa ja kannustaa yksilöitä ja ryhmiä
  • itsenäinen, tavoitteellinen ja jämäkkä työote
  • kyky hallita erilaisia tehtäväkokonaisuuksia yhtäaikaisesti
  • paineensietokyky

Lisäksi tehtävään valittavan henkilön eduksi katsotaan:

• työkokemus nuorten tavoitteellisesta yksilö- ja ryhmävalmennuksesta
  • työkokemus työelämävalmennuksesta
  • osaaminen ehkäisevästä päihde- ja mielenterveystyöstä ja muista terveyden ja hyvinvoinnin teemoista
  • toiminnallisten/elämyksellisten menetelmien osaaminen, esim. draama-, musiikki-, taide-, liikunta- tai luontomenetelmät
  • digitaalinen viestintä- ja vuorovaikutusosaaminen

Työ saattaa sisältää myös ilta- ja viikonlopputyötä sekä satunnaista matkustusta Suomessa.

Hakuaika päättyy 23.9.2018 klo 23:59. Jatkoon valitut kutsutaan haastatteluihin viikolla 39. Valintahaastattelut järjestetään 5.10.2018 Music Against Drugs ry:n toimistolla osoitteessa Matarankatu 4, 3. krs, 40100 Jyväskylä. Valinnasta ilmoitetaan 10.10.2018 mennessä.

Työpaikkaan haetaan lomakkeella, joka löytyy osoitteesta: www.musicagainstdrugs.info/ink_tiimivalmentaja_rekry2018

Lisäksi sinun tulee kuvata max. minuutin kestävä video, jossa esittelet itsesi ja kerrot, miksi juuri sinä olisit oikea henkilö tehtävään. Ohjeet löydät hakulomakkeesta. Halutessasi voit liittää mukaan myös ansioluettelosi joko digitaalisessa muodossa (linkki hakemuksen kohtaan työkokemus) tai pdf-muodossa videohakemuksen lähettämisen yhteydessä.

Lisätietoja voit kysellä tiimipäällikkö Sari Auhtolalta 17.9.2018 klo 12:00-13:00 numerosta 050 343 8190. Lisätietoja ei anneta sähköpostitse.

Työaika: kokoaikatyö, 38 h/vko

Palkkaus: Sosiaalialan järjestöjä koskevan TES:n vaativuusryhmä 4:n mukainen

Työn kesto: Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Sopimuksen laatu: Toistaiseksi voimassa oleva.

TES: Sosiaalialan järjestöjä koskeva työehtosopimus

Tehtävään valitun on toimitettava ennen työn alkamista lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain 6 §:n 2.

Lisätietoja toiminnasta Ink-tiimin esitteestä: https://issuu.com/musicagainstdrugsry/docs/ink_tiimi_esite_2018-issuu